پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمدتقی آل هاشم

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

آیت الله آل‌هاشم با تأکید بر این‌که رحمت و برکتی بزرگتر از وجود مقدس پیامبر اکرم(ص) بر زمین نازل نشده است، گفت: پیامبر اسلام رحمتی برای تمام عالمیان و بشریت است.

آیت الله سیدمحمدتقی آل‌هاشم، امام جمعه موقت تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول به عموم مسلمانان و دوستداران پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام اظهار داشت: فضائل و برکات زیادی در ماه ربیع الاول وجود دارد که از مهم ترین آنها ولادت پیامبر اسلام و آغاز امامت حضرت حجت(عج) است. 

وی با تأکید بر این‌که رحمت و برکتی بزرگتر از وجود مقدس پیامبر اکرم(ص) بر زمین نازل نشده است، خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام رحمة للعالمین است؛ بنابر این شایسته است در این ماه مبارک و فرخنده شخصیت بی‌بدیل رسول گرامی اسلام به جهانیان معرفی و به عنوان اسوه حسنه شناسانده شود.

امام جمعه موقت تبریز با بیان این‌که ربیع‌الاول ماه شادی و سرور مؤمنان است، تصریح کرد: متأسفانه‌ عده‌ای با خط‌گیری از عده‌ای افراطی وابسته به سرویس‌های انگلیسی و آمریکایی به دنبال بدعت‌گذاری نابجا در ایام مختلف هستند و این روزها تلاش دارند افراط و تفریط را در مجالس اهل بیت(ع) رایج کنند.

آیت الله آل‌هاشم تولی و تبری را جزء فروع دین مسلمانان دانست و گفت: ماه محرم و صفر را پشت سر گذاشتیم با اندوه و اشک و ناله، اشک ریختیم و با یاد اباعبدالله الحسین(ع) و کسب معرفت کردیم، اکنون وقت آن است که در ماه ربیع الاول سجده شکر به جای آوریم و به شکرانه نعمت رسالت و امامت به درگاه حضرت حق بندگی کنیم.

وی با بیان این‌که آثار رحمت الهی و ذخایر برکات خداوندی در ماه ربیع‌الاول پدیدار می‏‌شود و انوار جمال الهی بر زمین و زمینیان می‌تابد، افزود: ماه ربیع الاول همانگونه كه از اسم آن پیداست بهار ماه ها مى باشد؛ به جهت این‌كه آثار رحمت خداوند در آن پیداست و ذخایر بركات خداوند و نورهاى زیبایى او بر زمین فرود آمده است.

امام جمعه موقت تبریز با تأکید بر این‌که ماه ربیع الاول فرصتی برای شناخت سیره و سنت رسول گرامی اسلام است، گفت: این ماه فرصت مغتنمی برای شناخت اسلام ناب محمدی(ص) و پوشیدن لباس سربازی امام زمان(عج) است، اگر خود را محب اهل بیت عصمت و طهارت می دانیم، بایستی در مسیر قرآن و عترت گام برداریم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ 11 / 9 / 1395برچسب:, توسط میثم